آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش دوم

آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش دوم

بررسی افزونه یوست و تاثیر آن بر سئو محتوا بخش دوم

 

برای مطالعه بخش اول تاثیر افزونه یوست بر سئو محتوا اینجا کلیک کنید.

گاوهای فربه مردند و نوبت گاوهای لاغر شد.

 

سالهای سال، مردمان دوران مدرن با افزونه یوست، چه زندگی‌هایی کردند، چه پولهایی کسب کردند، و چه محتواهایی که تولید نکردند.
الله اکبر به این همه کمال

اما روزی در بین مردمان مدرن، افرادی پیدا شدند که فقط از پلاگین‌ ها استفاده نمی‌کردند. بلکه گه‌گاهی درباره آنها سوالاتی مطرح می‌کردند. برای مثال این سوال پیش آمد که آیا افزونه مذکور، توان همراهی با تغییرات الگوریتمی گوگل را دارد؟ سوال مطرح شد و سئو کاران یقه‌ها پاره کرده و آواره کوی و برزن شدند که هیهات؛ چرا به فکر ما نرسید!!

جوانک پشت چشمی نازک کرد و گفت چون من از شما بهترم و بیشتر فکر میکنم ( جوانک مغرور )
سایرین دندان به هم فشردند که چه غلط‌ها. از خشم صورتشان برافروخت. خواستند چوبی بردارند و درسی حسابی به جوانک دهند که فی‌الواقع پیری گفت: صبر کنید.
جمعیت ناگهان ساکت شد. پیرمرد نگاه نافذی به جوانک کرد و پرسید که در الگوریتم‌های جدید گوگل چه دیدی که افزونه ما را زیر سوال می‌بری؟

جوانک بادی به غبغب انداخت و گفت:
در گذشته‌، چگالی کلمات بر اساس حجم محتوا در نظر گرفته می‌شد. اما اکنون گوگل چگالی کلمات را در محتوای رقبا آنالیز کرده و آن را مورد سنجش قرار می‌دهد. آیا یوست  این موارد را بررسی میکند؟

پیرمرد کمی اندیشید. دستی بر ریش بلند خود کشید و گفت:
کوی و برزن جای مباحث دیجیتال مارکتینگ نیست. هم اکنون به آفیس من بیا تا با هم به بحث بنشینیم و با هم لته‌ای نوش جان کنیم.

حکایت همچنان باقی‌ست …

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.