آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش اول

آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش اول

افزونه‌ای که تبدیل به الهه در سئو محتوا شد.

نقل شده که روزی کدنویس‌های وردپرس در مجلسی گرد هم جمع شده بودند که ناگهان قاصدی از دیاری دور از راه رسید. قاصد که سر تا پا خستگی راه بود، وارد مجلس شد و خطاب به برنامه‌نویسان گفت که چرا دور هم نشسته و بحث می‌کنید؟ هیهات که محتوا در وردپرس نیاز به بررسی سئو بودن دارد و حال چشم جهانیان به شما دوخته شده. گویند برنامه‌نویسان در همان حال تمام کدهای نیمه‌نوشته شده را رها و قصد راه‌اندازی افزونه‌ای کردند بلکه دنیای دیجیتال‌مارکتینگ را زیر و رو کند.

نتیجه سالها ممارست آنان، ساخت افزونه‌ ای شد به نام یوست که البته می‌شد نامی نیکوتر بر آن نهاد. زنهار از مقوله نام گذر کنیم. آنجا بود که نامه‌ای روانه کردند بر آن پیک که کجایی؟ بیا که گره از مشکلاتت گشودیم.
پیک آمد و افزونه را تحویل گرفت و سوگند یاد کرد که آن را به تمامی دنیا معرفی کند.

شاید آن روز کسی به ذهنش خطور نمی‌کرد که همین افزونه عاملی موثر بر زخم معده شود.
آری؛ درست شنیدید.
محتوا نویسان و فعالان در زمینه سئو، همواره برای دریافت چراغ سبز این افزونه در حال تلاش و ممارست هستند تا جایی که اعصابشان خط خطی گشته و اسید معده قالب شده و اثنی‌عشر دچار اختلالاتی عجیب می‌گردد.

گاهی برای روشن شدن آن چراغ سبز دلربا، محتوا آنقدر تغییر می‌کند که حتی نویسنده از آن سردرنیاورده و ناچار گوشه لب بر هم کشیده و می‌گوید:
اصلا به من چه !!
یا من یا چراغ سبز یوست

بگذریم

حال که در باب این مقوله صحبت به میان آمد، سوالی ذهن همایونی ما را قلقلک می‌دهد که آیا دست یافتن به چراغ سبز افزونه یوست، به هر قیمتی صحیح است؟ آیا می‌توان این افزونه را مرجعی برای بررسی سئو بودن محتوایمان در نظر بگیریم یا خیر.

سخن بیش از این طولانی نکنیم. شاید در مجالی دیگر بیش از اینها به این موضوع پرداختیم. اما شما نظرات خود را برای جناب همایونی ما ( خودشیفتگی مزمن) کامنت نمایید.

 

افزونه یوست در تولید محتوای سئوبیس
افزونه یوست در تولید محتوای سئوبیس

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.