آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش سوم

آیا افزونه یوست برای سئو محتوا مفید است؟ بخش سوم

افزونه یوست و تاثیر آن بر سئو محتوا

 

برای مطالعه بخش اول و بخش دوم تاثیر افزونه یوست بر سئو محتوا، کلیک نمایید.

 

 

شک به جان افتاد و سوال در ذهن جوانه زد.

 

سکوتی سنگین حکمفرما شد و فقط صدای قهوه‌ساز به گوش می‌رسید. پیرمرد در حالیکه دو ماگ قهوه در دست داشت، به سمت جوانک رفت. ماگ قهوه را به وی داد. سپس تقویم را بررسی کرد و گفت امروز خجسته روزیست برای مناظره در باب افزونه یوست. بگو ببینم جوانک، تو را چه شد که شک به دل راه دادی؟

جوانک جرعه‌ای قهوه نوشید. سپس رو به پیر کرد گفت:
یا پیر، هربار که از یوست برای بررسی سئو بون محتوای خود استفاده کردم، با خطاهای مشابهی مواجه شدم. فی‌المثل هربار تعداد کلمات کلیدی من از عددی کمتر بود، یوست نه تنها سبز نمی‌شد، بلکه با آن قرمز جانسوزش، آتش بر دلم می‌نهاد. آنجا بود که از خود پرسیدم پس کلمات هم‌خانواده چه می‌شود؟

پیر که در حال نوشیدن قهوه بود، با شنیدن عبارت کلمات هم‌خانواده، قهوه در گلویش پرید و به سرفه افتاد. جوانک چند ضربه به پشت پیر زد. پیر گفت که عبارات هم‌خانواده چیست جوانک؟ از چه حرف می‌زنی؟
جوان دستی بر موهای خود کشید و گفت:
مدتها بود که در این باب فکر می‌کردم. آنقدر ذهنم درگیر آن بود که نه می‌توانستم بخوابم، نه میتوانستم بخورم. تا اینکه روزی در الگوریتم‌های گوگل عبارت کلمات کلیدی ال اس آی را دیدم. آن آپدیت، پاسخی بود بر همه سوالات ذهنی من.
پیر گفت: سخن کوتاه کن و درست شرح بده، مرا عمر زیادی باقی نیست.

 

القصه …

جوانک ادامه داد که ال اس آی به کلمات کلیدی گفته می‌شود که از نظر معنی با موضوع مورد بحث در ارتباط باشد. فی‌المثل اگر درباره طراحی سایت می‌نویسیم، عبارات سایت فروشگاهی، وردپرس، وب‌سایت دیزاین هم در لیست کلمات کلیدی قرار گرفته و از نظر گوگل دارای ارزش و اعتبار است.
پیر که چشمانش از تعجب گشاده‌تر از قبل شده بود گفت: یا خود خدا، گوگل چه کارها که نمی‌کند.

جوانک گفت: حال سوال من از شما اینست یا پیر. آیا افزونه یوست توان تشخیص این موارد را دارد؟ آیا یوست می‌تواند خود را به صورت دائم با الگوریتم‌های گوگل مطابقت دهد؟

پیر که دست به ریش سفید و بلند خود می‌کشید، به فکر فرو رفت. کمی در طول و کمی در عرض اطاق راه رفت. نگاهی به جوانک انداخت و گفت:
احسنت، تو ما را از جهل نجات دادی. اکنون امر می‌کنیم که همگی یوستها را به زباله‌دان تاریخ انداخته و فکری در باب سئوی محتوا کنیم.
جوانک که در پوست خود نمی‌گنجید، لبخند رضایت بر لب داشت. ناگهان بانگی برآمد که صبر کنید. پیر و جوانک سربرگردانده و از دیدن مهندسی جوان و کار بلد جا خوردند. او گفت سئو محتوا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

حکایت همچنان باقیست …

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.