ادمین اینستاگرام دورکار

ادمین اینستاگرام دورکار

ادمین اینستاگرام دورکار

ادمین اینستاگرام دورکار

در دنیای مدرن شاهد تغییرات زیادی در بحث مشاغل هستیم. امروزه خیلی از افراد به صورت فریلنسری د رمنزل مشغول به کار می‌باشند. یکی از این مشاغل، ادمین اینستاگرام دورکار است.

در این مقاله سعی داریم درباره این شغل هیجان انگیز صحبت کنیم.

ادمین اینستاگرام دورکار کیست؟

ادمین دورکار فردی است که در خارج از محل کار شما، کار مدیریت پیج اینستاگرام را انجام می‌دهد. فرد مورد نظر نیازی به حضور در محل کار شما را ندارد. بلکه همه پروسه تولید محتوا را به صورت دورکاری انجام داده و محتوا را بارگزاری می‌کند.

 

ادمین اینستاگرام دورکار
ادمین اینستاگرام دورکار

ادمین دورکار بهتر است یا ادمین به صورت حضوری؟

پاسخ این سوال کاملا به نوع شغل شما بستگی دارد. اگر آنلاین‌شاپ دارید و نیاز به عکاسی مداوم، بررسی موجود کالا برای پاسخ به دایرکت‌ها و یا استوری به صورت بلاگری دارید، قطعا حضور ادمین اینستاگرام در محل کار شما الزامیست. در غیر اینصورت پیشنهاد می‌کنیم که از ادمین به صورت دورکار استفاده نمایید.

 

وظایف ادمین اینستاگرام به صورت دورکار

این فرد تمامی وظایف یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای را برعهده دارد. از تولید محتوای گرافیکی و ویدئویی گرفته تا طراحی استوری، کپشن نویسی، بررسی هشتگ‌ها، پاسخ به کامنتها و دایرکتها و … . پس می‌توان گفت که فرد باید کاملا حرفه‌ای در کار خود باشد.

پس در زمینه کار، تفاوتی بین ادمین حضوری و دورکار وجود ندارد.

 

آیا می‌توان به فردی که در خارج از محل کار است، اعتماد کرد؟

بله

اگر فرد مناسبی را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید، قطعا بابت انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. چرا که فرد متعهد چه خارج از محل کار و چه به صورت حضوری،‌ می‌تواند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد.

 

چه‌طور می توانم ادمین اینستاگرام مناسب پیدا کنم؟

تیم اردینوشت با گردآوری تیمی حرفه‌ای،‌ پرانرژی و با انگیزه، آماده خدمات‌رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.

شما با خیال راحت می‌توانید تولید محتوای متنی، گرافیکی،‌ ویدئویی و مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعی خود را به تیم اردینوشت بسپارید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.