چرا نوشتن محتوای تخصصی مهم است؟

چرا نوشتن محتوای تخصصی مهم است؟

محتوای تخصصی، دروازه ورود به بهشت

باور کنید یا نه، تنها چیزی که برای گوگل دارای ارزش است، محتوای تخصصی و یونیک است. چرا که گوگل به این موضوع اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. هرچند در ظاهر راه‌های زیادی برای سئو وجود دارد. اما اصلی‌ترین و مطمئن‌ترین راه رسیدن به صفحه اول گوگل،‌ تولید محتوای تخصصی و مرتبط است.

 

چه تفاوتی بین سئو و محتوای تخصصی وجود دارد؟

در مقالات زیادی بر این موضوع تاکید شده که برای سئوی سایت، دویست فاکتور اصلی وجود دارد. اما مهم ترین آن تولید محتوای تخصصی و مرتبط با موضوع آن کسب و کار است. بدون شک یکی از اولین گام‌هایی که یک سئوکار برای سایت شما برمی‌دارد، تولید محتواست. هرچند تغییراتی در کدها نیز می‌تواند بر رتبه سایت شما در گوگل اثرگذار باشه، اما معجزه اصلی در محتواست. لذا برای سئو شدن سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل،‌ یک محتوای خوب می‌تواند برای شما کافی باشد.

 

یک محتوای تخصصی خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مقاله‌ای مجزا به این موضوع پرداخته‌ایم که می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

اما به طور خلاصه بد نیست که بدانید محتوای خوب محتوایی است که کپی نباشد. یعنی از سایتهای دیگر برداشته نشود. این محتوا باید دارای ویژگی‌های سئوبیس بودن باشد. شاید به همین دلیل است که گاهی به محتوای تخصصی،‌ محتوای سئوبیس نیز گفته می‌شود.

در نظر داشته باشید که محتوا باید متناسب با سایت شما باشد. نه اینکه با توجه به اتفاقات روز، محتوایی را در سایت خود قرار دهید که همخوانی زیادی با کسب و کار و موضوع سایت شما ندارد. چرا که کاربر به محض ورود به سایت شما و مشاهده عدم ارتباط مقاله با سایت، قطعا پنجره باز شده در مرورگر را می‌بندد. اینجا با پدیده بانس‌ریت مواجه خواهید شد.

 

تولید محتوای تخصصی
تولید محتوای تخصصی

تعرفه تولید محتوای تخصصی به چه‌ صورت است؟

معمولا تعرفه تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات است. اما شما می‌توانید از بسته‌های مقالات یونیک نیز استفاده کنید. چرا که از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

 

سایت را سئو کنم و یا فقط برای تولید محتوا هزینه کنم؟

با توجه به اعداد نجومی که از سئوکاران می‌شنویم، پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار صرفا برای تولید محتوا هزینه کنید. چرا که صرف شش ماه به نتایج مطلوبی در این زمینه خواهید رسید. اما اگر به صفحات دو و سه گوگل رسیدید و با وجود درج محتوای مناسب در بازه زمانی، همچنان هیچ کلمه کلیدی در صفحه اول نداشتید،‌سایت خود را به سئوکاران مجرب بسپارید.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.