آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت

اگه برای شما هم این سوال پیش آمده که آموزش طراحی سایت سخت است و یا آسان،‌ بهتر است در این مفاله با ما همراه باشید.

 

چرا طراحی سایت، شغلی پرطرفدار است؟

طراحی سایت سالهاست که به شغلی پردرآمد تبدیل شده است. اما با پاندمی کرونا، بسیاری از کسب و کارها تمایل به راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود داشتند. لذا طراحی سایت تبدیل به کاری مناسب برای افراد شد.

 

طراحی سایت، از استخدام تا فریلنسری

یکی از ویژگی‌های این شغل، مستقل بودن آن است. یعنی شما هم می‌توانید در شرکتها و سازمان‌های مختلف مشغول به کار شوید و هم به صورت فریلنسری، پروژه گرفته و برای خود کار کنید. انعطاف این شغل باعث می‌شود که بسیاری از افراد به دنبال آموزش طراحی سایت بوده تا بتوانند در این بازار، برای خود درآمد ایجاد کنند.

 

 

آموزش طراحی سایت
آموزش طراحی سایت

توسعه وب سایت

طراحی سایت به این شکل نیست که یک فرد سایتی را تحویل بگیرد و دیگر نیازی به طراح سایت نداشته باشد. بلکه برعکس، هر سایتی در بازه زمانی نیاز به توسعه و پشتیبانی دارد. لذا در صورت تحویل کار خوب، این تضمین وجود دارد که کارفرمای شما بارها و بارها برای توسعه و بهبود سایت خود،‌به شما مراجعه کند.

 

 تنوع در کار

طراحی سایت با زبان‌های مختلف امکان‌پذیر است. لذا شما می‌توانید بر اساس علاقه خود به زبان‌های مختلف برنامه نویسی، اقدام به یادگیری طراحی سایت نمایید.

 

آموزش طراحی سایت، کاری بی‌نهایت

درنظر داشته باشید که دنیای وب همواره در حال تغییر و تحول است. لذا شما باید به صورت مداوم در حال مطالعه و یادگیری باشد. چرا که برای بودن در این دنیای پرهیاهو، باید توان رویارویی با هر تغییری را داشته باشید.

 

برای شروع از کجا شروع کنیم؟

شاید بد نباشد که برای شروع، در گوگل درباره انواع زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب سرچ کنید. این کار باعث می‌شود که شما دید وسیعی نسبت به این شغل داشته باشید. سپس نمونه کارهای مختلف را در اینترنت سرچ نمایید.

 

آیا اردینوشت آموزش طراحی سایت ارائه می‌دهد؟

با توجه به سیاست‌های جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ اردینوشت، ما قصد داریم که آموزش‌های مرتبط با وردپرس را به صورت رایگان در این سایت قرار دهیم. لذا در صورت تمایل می‌توانید وب‌سایت ما را دنبال نمایید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.