لزوم داشتن ادمین اینستاگرام

لزوم داشتن ادمین اینستاگرام

لزوم داشتن ادمین اینستاگرام

 

چرا داشتن ادمین اینستاگرام برای پیج کاری لازم است؟ مگر خود من نمی‌توانم روی پیج خود کار کنم و به نتیجه مطلوب برسم؟

شاید باور این موضوع برای بسیاری از افراد سخت است که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی،  یک کار کاملا حرفه‌ایست. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که صرفا با انتشار پست و استوری و یا در مراحل بالاتر  با بررسی اینسایت اینستاگرام، می‌توانند در رشد پیج خود کوشا بوده و به نتایج مورد نظر برسند.

اما این افراد بعد از چند ماه تلاش بی‌وقفه، به نتایج مورد نظر نمی‌رسند. چرا؟

دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد که ما در این مقاله به چند مورد آن می‌پردازیم.

 

تکیه بر اینسایت پیج

با وجود اینکه اینسایت اینستاگرام می‌تواند اطلاعات مفیدی به شما دهد، اما باید این موضوع را بدانید که این اطلاعات برای شما کافی نیست. لذا اکتفا کردن به درصدهای اینسایت اینستاگرام، به خودی خود نمی تواند تضمین کننده موفقیت پیج شما باشد.

 

عدم استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی

متاسفانه برخی از افراد تصور می‌کنند استفاده از هر ابزاری برای ویرایش عکس و ویدئو، می‌تواند به آنها کمک کند تا مخاطب را به خود جذب نمایند. برای مثال ابزاری مانند کانوا می‌تواند به افراد تازه‌کار برای شروع کمک کند. اما باید بپذیرید که چنین ابزارهایی خروجی‌های مخاطب‌پسندی نخواهد داشت.

 

تعریف نادرست از بلاگری

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بلاگری به معنای انتشار تصاویر از زندگی و اتفاقات روزمره آنهاست. درحالی که این یک تعریف بسیار غلط است. شاید باور نکنید؛ اما بلاگرها برای تمام استوری‌های خود سناریوی از پیش طراحی شده دارند. استفاده از عکاسی حرفه‌ای، رفتن به فضاهای جدید، نمایش ابعاد لاکچری زندگی و بسیاری موارد دیگر، از راهکارهای بلاگری موفق است. پس به صرف عکاسی از غذا و رفت‌وآمدهای روزانه، نمی‌توانید به موفقیت در بلاگری دست پیدا کنید.

 

تولید محتوا بدون تبلیغات

تولید محتوا یکی از اصول موفقیت است. اما محتوای خوب، به تنهایی باعث رونق کسب و کار شما نمی‌شود. چرا که محتوای خوب نیاز به مخاطب دارد. لذا برای دیده شدن محتوا، لازم است که شما اقدام به تبلیغات نمایید. توجه داشته باشید که  تبلیغات نیاز به استراتژی دارد. تبلیغات بدون برنامه صرفا باعث از بین رفتن سرمایه شما خواهد شد. بدون اینکه به نتیجه مثبت برسید.

ادمین اینستاگرام می‌تواند در تدوین استراتژی تبلیغاتی مناسب، به شما کمک نماید.

 

شناخت بازار و مخاطب

نکته بسیار مهمی که در زمینه اینستاگرام وجود دارد این است که تدوین تقویم محتوایی لازم است با شناخت مخاطبان هدف صورت پذیرد. ادمین اینستاگرام موظف است که رقبای شما را در اینستاگرام شناسایی کنند و با سلیقه و نیازهای مخاطبان شما آشنا شود. لذا برنامه تقویم محتوایی بر اساس سلیقه و نیازهای مخاطب شما تدوین می‌گردد.

 

در صورت نیاز به ادمین اینستاگرام، مشاوره کسب و کار و یا آنالیز پیج، با تیم اردینوشت در تماس باشید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.