مدیریت شبکه‌های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

مجموعه اردینوشت تیمی را با عنوان مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی دور هم جمع کرده است.  این تیم در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهد.

یکی از مهمترین کارهایی که در بخش مدیریت شبکه‌های اجتماعی صورت می‌پذیرد، بررسی پیج شماست. در این زمینه بابت بهینه سازی تنظیمات اولیه و انتخاب تم و رنگ سازمانی به شما مشاوره خواهیم داد.

در کنار این موارد اردینوشت پیج رقبای شما را بررسی می‌کنیم تا بتوانید همگام با بهترین‌های موجود در زمینه کسب و کار خود، یک رقابت سالم داشته باشید.

انتخاب موضوع برای پست و استوری دارای اهمیت بسیار زیادی  است. تیم ما در این رابطه از شما کمک خواهد گرفت تا موضوعاتی جدید و کاربر پسند را  انتخاب کنید. همچنین کارشناسان ما با بررسی موضوعی سایر کسب و کارها که همراستا با شما فعالیت دارند، موضوعات مشخصی را برای پست و استوری پیشنهاد خواهند داد.

تقویم محتوایی چیست؟

تقویم محتوایی به این معناست که ما برای شما برنامه مدونی را برای انتشار پست و استوری خواهیم داشت. لذا شما در طول همکاری با تیم اردینوشت، در جریان کامل فعالیت‌ها خواهید بود. بنابراین خواهید دانست که در چه تاریخی، چه پستی با چه مضمونی برای شما منتشر خواهد شد.

ادمین اختصاصی چیست؟

در برخی از پلن‌های اردینوشت،‌ ادمین اختصاصی در لیست امکانات قرار دارد. دراین شرایط کارفرما در صورت تمایل، اطلاعات ورود به شبکه‌های اجتماعی خود را به تیم مدیریت شبکه‌های اجتماعی اردینوشت می‌دهد. در این صورت انتشار پست‌ها و استوری‌ها بر اساس اصول و ضوابط توسط کارشناس تیم مدیریت شبکه‌های اجتماعی ما صورت می‌پذیرد.

نکته قابل توجه اینکه مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تا حدی باعث بالا رفتن فالوورهای شما به صورت اورگانیک شود. اما در زمینه افزایش فالوور در این پلن‌ها، تعهدی نخواهیم داشت. به طور متوسط فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی باعث دیدن شدن شما و جذب مخاطب خواهد شد. اما این اتفاق نیاز به زمان داشته و در زمان کوتاه امکان پذیر نیست.

[table id=1 /]

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.