تولید محتوا بر اساس سئو

تولید محتوا بر اساس سئو

تولید محتوا بر اساس سئو

تولید محتوا بر اساس سئو به چه معناست؟

بعد از ظهور بیماری کرونا، تغییرات زیادی در زندگی ما ایجاد شد. یکی از مهم‌ترین آن، تغییر در نوع کسب وکار بود. افراد سعی کردند کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. اینجا بود که مفهوم تولید محتوا بر اساس سئو ایجاد شد.

 

سوال اول:

سئو به چه معناست؟

کوتاه‌ترین پاسخ این است که اگر کسی خدمات شما را در گوگل سرچ کند، سایت شما در صفحه اول گوگل باشد. فرض کنید شما به دنبال تولید محتوای سئوبیس هستید. پس آن را در گوگل سرچ می‌کنید. سایت اردینوشت در لینک اول قرار دارد. شما نهایتا سایت‌های موجود در صفحه اول را بررسی می‌کنید و هیچوقت سفارش خود را به سایتی که در صفحه پنجم گوگل است نمی‌دهید.

پس می‌توان به زبان ساده گفت که سئو، ترافیک سایت شما را بالا می‌برد و می‌تواند تاثیر مستقیم بر میزان فروش شما داشته باشد.

 

سوال دوم:

ارتباط بین سئو و محتوا در چیست؟

برای سئو و بهینه سازی سایت، چیزی در حدود دویست فاکتور مهم وجود دارد. اما تولید محتوای مناسب می‌تواند راه را برای شما هموار سازد. اما نه هر محتوایی. تولید محتوا بر اساس سئو است که می‌تواند شما را به هدف مورد نظرتان برساند.

 

سوال سوم:

تولید محتوا بر اساس سئو به چه معناست؟

محتوای تولید شده به منظور سئو کردن سایت باید شرایط ویژه‌ای را داشته باشد. ما در این مقاله به چند ویژگی مهم آن اشاره می‌کنیم:

 

تولید محتوای یونیک

محتوای یونیک به این معناست که قرار نیست شما محتوای دیگر سایت‌ها را کپی کرده و در سایت خود آپلود کنید. لازم است که محتوای تولید شده کاملا یونیک و جدید باشد. کپی بودن محتوا می‌تواند اثر منفی بر سایت شما داشته باشد.

 

حجم محتوا باید استاندارد باشد.

نمی توان عدد مشخصی را برای استاندارد بودن ذکر کرد. چرا که محتوای هر بخش از سایت، استاندارد ویژه خود را دارد. محتوای مربوط به بلاگ، رپورتاژها، توضیحات محصول و سایر بخش‌ها هر یک دارای استاندارد ویژه خود است.

 

تولید محتوا بر اساس سئو
تولید محتوا بر اساس سئو

چگالی کلمات کلیدی

محتوا باید دارای تعداد مشخصی از کلمات کلیدی باشد. نباید در این کار افراط کرد، چرا که می‌تواند اثر کاملا منفی بر سایت شما داشته باشد. چیزی که مهم است رعایت چگالی کلمات کلیدی بر اساس حجم محتوای شماست.

 

موضوع مرتبط با سایت شما

لازم است که تمامی محتوای تولید شده در سایت، کاملا با موضوع وب‌سایت شما مرتبط باشد. برای مثال اگر موضوعی بسیار داغ است، اما به سایت شما مرتبط نیست، نباید مقاله‌ای درباره آن نشر دهید. چرا که باعث ایجاد بانس ریت در سایت شما می‌شود.

 

سفارش تولید محتوا بر اساس سئو در اردینوشت به چه صورت است؟

فقط کافیست در واتساپ به ما پیام بدید. ما کلمات کلیدی شمارو بررسی میکنم و به شما مشاوره می‌دیم. درصورت تمایل می‌تونید تولید محتوا و سئو را به صورت خیلی هیجان انگیز با ما تجربه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.